اطلاع‌رسانی:

فراخوان شبکه نهادهای ترویجی ویژه انجمن‌های علمی دانشگاهی کشور

در این فراخوان تمامی انجمن‌های علمی دانشگاهی فیزیک، اپتیک و لیزر، کوانتوم، کامپیوتر، برق و تمامی انجمن‌هایی که تمایل به فعالیت در ترویج فناوری های فوتونیک، اپتیک، لیزر، پلاسما و کوانتوم را دارند می توانند شرکت نموده تا از حمایت های مالی و معنوی این ستاد مطابق با آیین نامه ها استفاده نمایند.

ستاد توسعه فناوری های اپتیک و کوانتوم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری درصدد راه‌اندازی شبکه نهادهای ترویجی خود به منظور ترویج فناوری های فوتونیک، اپتیک، لیزر، پلاسما و کوانتوم می باشد. لذا در مرحله اول این فراخوان از تمامی انجمن های علمی دانشگاهی فیزیک، اپتیک و لیزر، کوانتوم، کامپیوتر، برق و تمامی انجمن هایی که تمایل به فعالیت در حوزه های ترویجی مدنظر را دارند؛ دعوت به عمل می آید. تمامی نهادهای ترویجی پس از پیوستن به این شبکه با توجه به آیین نامه های تصویب شده برای اجرای برنامه های ترویجی مورد حمایت های مالی و معنوی این ستاد قرار خواهند گرفت. حمایت های درنظر گرفته شده برای اجرای فعالیت های ترویجی در بخش های زیر و با ارزیابی مستندات و مدارک مورد نیاز به نهادهای ترویجی در دوره های پرداختی دو الی سه ماهه پرداخت می گردد.

محورهای حمایتی رویدادهای ترویجی:

  • برگزاری سمینارهای ترویجی
  • برگزاری کارگاه‌های تخصصی
  • برگزاری نشست‌های علمی
  • انتشار نشریه‌های علمی-ترویجی و تخصصی
  • تولید محتوای علمی-ترویجی و تخصصی
  • برگزاری مسابقات
  • برگزاری رویدادهای خلاقانه

اعضای این نهادهای ترویجی می توانند از برخی حمایت های ویژه از جمله شرکت در دوره‌های توانمندسازی، همایش‌ها، دوره‌های آموزشی و... نیز بهره مند گردند. همچنین هرساله این نهادهای ترویجی مورد ارزیابی سالانه قرار خواهند گرفت و از نهادهای برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

 برای پیوستن به این شبکه، می بایست معرفی نامه نهادهای ترویجی در سربرگ دانشگاهی تهیه و پس از مهر و امضا به کارگروه ترویج به نشانی iquantop@isti.ir ارسال گردد.  در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر      می توانید با شماره تلفن 02192002664 نیز تماس حاصل فرمایید.

نمونه معرفی نامه نهادهای ترویجی و آیین نامه‌های حمایتی مورد تایید را می توانید از اینجا دریافت کنید.

فایل ها

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
//isti.ir/ZgPy