اطلاع‌رسانی:

اولین رویداد و همایش ملی علوم و فناوری های همگرا و فناوری های کوانتومی

دی ماه سال جاری در واحد تهران مرکزی برگزار می شود: اولین رویداد و همایش ملی علوم و فناوری های همگرا و فناوری های کوانتومی

اولین رویداد و همایش ملی علوم و فناوری های همگرا و فناوری های کوانتومی با هدف ترویج ماموریت دانشگاه در زمینه دانشگاه حل مسئله و کارآفرین در حوزه علوم و فناوری‌های همگرا و کوانتومی،ت حقق اهداف بسته توسعه فناوری و نوآوری سند تحول و تعالی دانشگاه،آشنایی با زیست بوم فناوری و نوآوری در حوزه علوم و فناوری‌های همگرا و کوانتومی، نمایش پتانسیل‌ها، ظرفیتها و زیرساختهای دانشگاه در حوزه علوم و فناوری‌های همگرا و کوانتومی از ایده تا محصول  دوم تا چهارم دی ماه 1402 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار می شود.

ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه علوم و فناوری‌های همگرا و کوانتومی، تشویق و تقدیر از پژوهشگران و فناوران برجسته دانشگاه در این عرصه و ایجاد روحیه امید و خودباوری در آنها، شبکه‌سازی میان متخصصان و نوآوران و کارآفرینان داخل و خارج از دانشگاه در حوزه علوم و فناوری‌های همگرا و کوانتومی از دیگر اهداف برگزاری این رویداد می باشد. فناوری‌های نوری و کوانتومی، فناوری‌های اطلاعاتی-شناختی ، فناوری‌های شیمی-زیستی و کمومتریکس (شیمی سنجی) از محورهای مهم این رویداد است.

آخرین مهلت ارسال مقالات دهم آذرماه، تاریخ اعلام نتیجه داوری مقالات پانزدهم آذر ماه و آخرین مهلت ارسال پروپوزال طرح ها(RFP) سی ام آبان ماه 1402 می باشد.

شایان ذکر است، علاقه مندان در این رویداد و همایش جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت: https://qcst2023-ctb.com/cnf/abou مراجعه نمایند.

 

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
//isti.ir/Zbxx