اطلاع‌رسانی:

برگزاری اولین نمایشگاه ملی توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم هم‌زمان با چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو

«اولین نمایشگاه ملی اپتیک و کوانتوم ایران» به مدت چهار روز از 13 لغایت 16 آبان ماه هم‌زمان با چهاردهمین نمایشگاه فناوری‌های نانو و بیست و سومین نمایشگاه صنعت در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه ملی اپتیک و کوانتوم با همت و تلاش دست‌اندرکاران صنعت علمی کشور در راستای ترویج و ارتقاء فناوری‌های اپتیک و کوانتوم برگزار می‌شود. این رویداد علمی، فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات، آشنایی با آخرین دستاوردها و ارتقاء همکاری‌های علمی و تجاری در زمینه لیزر و فوتونیک ایجاد می‌کند.

این نمایشگاه به عنوان مهم‌ترین رویداد توسعه فناوری در حوزه اپتیک و کوانتوم در کشور با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک، ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته، ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی، کانون مدیریت دارایی‌های فکری، شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و ستاد توسعه زیست فناوری و پزشکی دقیق هم‌زمان با چهاردهمین نمایشگاه فناوری‌های نانو و بیست و سومین نمایشگاه صنعت در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. در این رویداد، شرکت‌ها و موسسات علمی-تحقیقاتی داخلی فرصت خواهند داشت تا تجارب خود را در زمینه‌های مختلف اپتیک، لیزر، فوتونیک و کوانتوم عرضه کنند و با سایر اعضای این صنعت و متقاضیان فناوری در تبادل نظر و تجربیات شرکت کنند.

از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های تخصصی با حضور اساتید، متخصصان و فناوران معتبر در حوزه اپتیک و کوانتوم به منظور ارتقاء دانش فنی و علمی مخاطبان می‌باشد.

این نمایشگاه به عنوان یک فرصت منحصر به فرد برای تقویت ارتباط بین دانشگاه‌ها، صنعت و تحقیقات، نقش بسزایی در پیشرفت فناوری و توسعه علمی کشور ایفا می‌کند.

زمان برگزاری: 13 تا 16 آبان ماه 1402 (ساعت بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر)

مکان: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران- سالن 5 - غرفه 45 الی 48

 

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
//isti.ir/ZDkx