اطلاع‌رسانی:

بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی ICSOC

21st International Conference on Service-Oriented Computing

 
 
ICSOC، کنفرانس بین‌المللی در زمینه محاسبات خدمت‌محور، اصلی‌ترین فرصت بین‌المللی برای اساتید دانشگاهی، پژوهشگران صنعت، توسعه‌دهندگان و عملگران است تا نتایج و کارهای نوآورانه خود در زمینه محاسبات خدمت‌محور را گزارش و به اشتراک بگذارند. ICSOC از طریق جمع‌آوری متخصصان از حوزه‌های مختلف مانند علوم خدمات، علوم داده، علوم مدیریت، مدیریت فرآیند کسب‌وکار، سیستم‌های توزیع‌شده، محاسبات بی‌سیم و موبایل، محاسبات ابری و لبه، سیستم‌های سایبر-فیزیکی، اینترنت اشیاء (IoT)، جریان‌های علمی، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، و مهندسی خدمات و نرم‌افزار، تمیزعلمی متقاطع را ترویج می‌دهد.
 
ICSOC یک فروم با کیفیت برای ارائه نتایج و بحث درباره ایده‌هاست که دانش و درک ما از جوانب مختلف (مثلاً جوانب برنامه و سیستم) مرتبط با محاسبات خدمت‌محور را با تمرکز خاص بر هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، تحلیل داده‌های بزرگ، IoT و فناوری‌های نوظهور از جمله محاسبات کوانتومی گسترش دهد.
 
دوره 21 کنفرانس ICSOC توسط دیپارتمان مهندسی اطلاعاتی، اتوماسیون و مدیریتی آنتونیو روبرتی در دانشگاه ساپینزا دی رم، رم، ایتالیا، از 28 نوامبر تا 1 دسامبر 2023 برگزار خواهد شد.
 
 

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
//isti.ir/ZWbw