اطلاع‌رسانی:

آغاز به کار سومین کارسوق اپتیک و لیزر ویژه دانش‌آموزان سمپاد

سومین کارسوق اپتیک و لیزر به همت ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان(سمپاد) در مورخ 7 بهمن ماه رسما کار خود را آغاز نمود.

این برنامه در راستای آموزش و ترویج علوم اپتیک و لیزر و اجرای مفاد تفاهم‌نامه منعقد شده میان ستاد توسعه فناوری‌های اپتیک و کوانتوم و سمپاد اجرا می‌گردد.

دانش آموزان سمپاد کل کشور از پایه‌های هفتم تا یازدهم می‌توانند به صورت گروهی در این کارسوق ثبت نام نموده و خود را در یک چالش بزرگ علمی-پژوهشی محک بزنند. دانش آموزان با مشاهده ویدئوهای آموزشی تهیه شده و پس از کسب حد نصاب آزمون سومین کارسوق اپتیک و لیزر می‌توانند طرح‌های پژوهشی خود را با کمک مدیران، دبیران و رابطین پژوهشی مدارس به دبیرخانه کشوری ارسال نمایند که پس از داوری از طرح‌های برگزیده تقدیر و قدرانی صورت خواهد گرفت. تیم‌های برتر علاوه بر دریافت لوح و جوایز نقدی در باشگاه دانش‌آموزی اپتیک و لیزر به عضویت در خواهند آمد و از مشاوره و راهنمایی‌های اساتید برتر این حوزه بهره‌مند خواهند گشت.

سومین کارسوق اپتیک و لیزر تا پایان خردادماه اجرا و اختتامیه این برنامه در تابستان سال 1403 برگزار خواهد گردید. علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://laser.sampad.gov.ir مراجعه نمایند.

 

//isti.ir/Z7Qx