حضور ستاد توسعه فناوری های اپتیک و کوانتوم در دومین گردهمایی فیزیک ایران در دانشگاه تهران

دومین گردهمایی فیزیک ایران در مورخ ۱۴ دی‌ماه به میزبانی دانشکده فیزیک دانشگاه تهران برگزار گردید.

دومین نمایشگاه کاریابی فیزیک پیشگان (۲nd Iran's Physics Job Fair) همزمان با گردهمایی سراسری فیزیک ایران در روز پنج شنبه، ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲، برابر با چهارم ژانویه ۲۰۲۴، از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در دانشکده فیزیک دانشگاه تهران برگزار شد. این رویداد به جهت ایجاد ارتباط بین کارفرمایان و فیزیک پیشگان در سراسر کشور و همچنین ارائه ی فرصت‌های شغلی کارفرمایان به دانشجویان و دانش آموختگان فیزیک با هدف کاریابی، برنامه ریزی شده بود.

در این گردهمایی سخنرانی‌های مختلفی توسط اساتید برجسته فیزیک کشور در زمینه پیشرفت‌ها و فعالیت‌های علمی صورت گرفته در سال اخیر ارائه گردید. اساتید فیزیک ایران و دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در این گردهمایی حضور فعالی داشتند.

یکی از برنامه‌های جانبی این گردهمایی برگزاری نمایشگاه کاریابی فیزیک پیشگان بود که برخی از شرکت‌های فعال در این حوزه حضور پیدا کرده و از علاقه‌مندان و کارجویان فیزیکی به منظور تعامل بیشتر و استخدام رزومه دریافت می‌کردند  تا بتوانند از پتانسیل‌های فعال کشور به منظور گسترش و ارتقا شرکت‌های خود استفاده بهینه نمایند.

کارشناسان ستاد توسعه اپتیک و کوانتوم نیز در این گردهمایی و نمایشگاه حضور یافتند و به معرفی برنامه‌های در حال اجرا و اهداف و حمایت‌های ستاد به علاقه‌مندان پرداختند که با استقبال خوب شرکت‌کنندگان مواجه شد.

تصاویر

//isti.ir/ZjAx